tisdag 11 oktober 2011

KYLA!!

Längtar inte till vintern!! Bild från februari -10


Gud så kallt det är ute! Jag fryser redan från topp till tå och vintern är inte ens här än, buhu :( Igår tog jag mig inte ut till stallet för att det var för kallt. Men idag lyckades jag kämpa på mig stallkläderna och invigde också mina långkalsonger! Dom ska jag ta på mig varje dag nu så jag inte behöver frysa så mycket.

I år ska Raffe stå installad så han inte får sån där björnpäls. Jag vill kunna hålla igång honom ordentligt och kunna ta en skritt i snön utan att svetten ska droppa om honom bara för det blir så varmt. Men innan jag klipper honom och stallar in honom så ska jag ha på honom täcke under natten när han står ute. Jag har lite beslutsångest när jag ska börja täcka honom... Det börjar bli kallt om nätterna och det ligger på nollan. Men jag vill gärna vänta så länge som möjligt med att täcka honom.



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co