lördag 29 oktober 2011

HOPPTRÄNINGSFILM

Sist jag hopptränade lite på banan med Trollet var Dag snäll och filmade några små snuttar. Jättenyttigt att se!! Jag satt här om kvällen och klippte&klistrade ihop en film som jag blev väldigt nöjd med! Straxt innan jag skulle publicera filmen den så blev det strömavbrott i huset :( även om det fanns batteri i datorn så stängdes hårdisken av där filmklippen fanns och därför kunde jag inte publicera den. jag klippte ihop en annan film nu med samma klipp en snabbis.... den blev inte lika bra men det är en film i alla fall hehe.


För att se den kan ni på in på youtube-kanalen (StallNorlin) eller klicka på det här inläggets rubrik ELLER klicka på länken nedan:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co