söndag 30 oktober 2011

EXTREME MAKEOVER

Det är lite pyssel från att ta in Raffe från hagen till att man är redo för en ridtur. Idag red jag och mamma ut på Raffe och Trollet. Jag fick gå ut en stund innan mamma för att hinna fixa iordning Raffe eftersom jag vet att han gärna rullar lite extra när det har regnat ute.



Skitgrisen!! Varför är han skimmel?? WHY?


Before....

After... :)

Lika bra att ta manen när man ändå är igång!


Extreme makeover! Redo för en skogstur och lite bus på fältet.


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co