söndag 11 september 2011

SÄLLSKAP VID RIDNING


Har insett hur otroligt mysigt det är att rida ut tillsammans med någon annan. Det händer inte så ofta att jag rider ut i sällskap utan det blir mest att jag rider ut ensam. Men både idag och igår har jag och Trollet ridit ut med betäckningsstoet Tindra och hennes matte Rebecca. Trollet och Tindra kommer förvånadsvärt bra överens och Trollet har nog blivit lite fäst vid henne, hehe. Så nu har jag nästan blivit lite sugen på att ha en inhyrning i stallet i vinter så man kan få lite ridsällskap ibland :) Men att ha inhyrningar kan tyvärr bli lite krångligt och jobbigt ibland... speciellt om man är van att bestämma helt själv över sitt stall. Hinner jag inte sopa stallgången så gör jag inte det, står hästarna inne en timme extra så gör dom det, jag kan hänga mina grejer var jag vill o.s.v. Fördelar och nackdelar....





Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co