måndag 12 september 2011

BILDBOMB IGEN

Kollade runt bland bilderna på Raffe och hittade några från sist vi var med i en clear round hoppning. Då hoppade vi 50cm och 60cm, och fick en fin rosett i 60cm. Han tycker ju att det är lite läskigt att hoppa över hinder han aldrig hoppat över. Vi fick flera komplimanger om att Raffe hoppade bra och då blev jag allt stolt! Jag är absolut ingen expert på hoppning utan kör på håll-i-manen-tekniken. Det funkar bra bra för det mesta men ibland är Raffe inte riktigt med på noterna.


Såhär går det när Sofie vill över 50 cm hindret men inte Raffe. Tror att det var första gången någonsin som jag ramlat av honom när vi hoppat. Men det var bara upp igen och då hoppade han... STORT såklart. Fast han hoppade ganska stort över alla hinder, hihi.









Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co