torsdag 1 september 2011

NY TYCK TILL-KNAPP

Nu har jag lagt till en ny knapp till er. Innan hade jag ju bara en "intressant" och en "roligt" men ingen.... ogilla knapp. Så nu finns det en knapp som heter "Not" som kan betyda att inlägget är helt ointressant eller tråkigt men också om jag skriver om något sorgligt eller något dåligt så kan den knappen passa. Sen så hoppas jag ju att ni tycker att det jag skriver är nått att läsa?



Jag funderar på att ta bort alla tre knapparna och bara ha en gilla- och en ogilla knapp. Vad tycker ni om det? Tänkte i alla fall prova på att ha dessa knappar och se om ni trycker på dom. Annars får vi prova nått annat.



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co