onsdag 31 augusti 2011

NÄR MAN ÄR SJUK...

Jag är, som många andra, fortfarande sjuk! Men idag tvingade jag mig ut till stallet och lyckades kravla mig upp på trollets rygg för en promenad på grusvägen. Det är så härligt att bara sitta där på Trollets rygg barbacka, han vet precis vad som gäller så det är bara att "åka med" och njuta. Såhär efter ridturen känner jag mig faktiskt lite bättre :)
Raffe tog jag in och kollade igenom honom lite snabbt så han inte var skadad och gav honom såklart sin dagliga puss!


Två små klipp får sammanfatta min timme i stallet.....






Till skillnad från Raffe så stannar trollet inte på ett "sst" utan på ett "pö". Dock är jag så hes att han inte riktigt uppfattade mitt pö första gången...





Ett av Trollets små trick.... när jag visslar så flemmar han.




Kram Sofie :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co