söndag 25 september 2011

GAMLA FILMER

Jag satt precis och letade efter bilder på vårat friesersto Iza och hittade då två gamla filmer på mig och trollet! Dom är från en månad efter att jag köpte honom och skillnaden då och nu går inte ens att jämnföra. Jag blev ganska varm inombords när jag fick se dessa filmer och sedan kollade på en film från bara någon månad sen. Jag älskar mitt Troll tusen gånger om!





FÖRESTEN! Glöm inte att "rösta" på vad du vill läsa mer om i bloggen! Detta gör du lite längre ner till höger ..... Du kan rösta på flera alternativ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co