måndag 26 september 2011

NY FILM!!!!

NU äntligen har jag klippt ihop en kortisfilm på Trollet och mig. Det är ingen bra kvalité på filmen eftersom jag bara har satt kameran på en stol mitt på ridbanan. Det är första gången vi rider på kandar och vi tränar lite grundläggande sidorörelser mm. Som vanligt är inga av våra rörelser helt perfekta. Vi är inga experter och långt ifrån våra drömmål... men vi gör så gott vi kan och försöker leka oss fram.





Filmen finns som vanligt på youtube. Du hittar den på youtube genom att söka på t.ex Dressyrträning på Nordsvensk, gå in på min kanal StallNorlin eller genom att klicka på detta inläggets rubrik. På youtube hittar du även fler filmer på Trollet och Raffe.



Kram Sofie

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co