fredag 2 september 2011

BILDBOMB!!!!

Jag bläddrade precis igenom bilderna som finns på mammas mobil och hittade en hel bunt på mig och Raffe som hon inte laddat in på datorn. Dom är från april eller maj 2011 tror jag och förestället ett NH-pass som slutade med att jag hoppade upp på honom? Har ett svagt minne av att vi även hoppade ett par hinder på 30-40 cm den dan thihi.

Så njut av bilderna och kommentera gärna, vilket ni är dåliga på annars. Du behöver inte ha ett konto för att kommentera utan kan göra det bara genom att skriva ditt namn :) Annars finns ju även knapparna under inlägget.




Kram Sofie :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co