måndag 22 augusti 2011

RAFFES FÖRÄLDRAR

Raffes pappa Calesero. Precis lika underbart snäll som raffe är! Robledals första avelshingst!

Raffes mamma Rafaga. Gick i en jättestor flock tillsammans med de andra stona med sina föl.



För två år sen fick jag möjlighet att åka till Spanien och ha praktik på stuteriet där Raffe kommer ifrån. Jag tog såklart chansen och åkte ner helt ensam och stannade i 4 veckor. Visst var det lite läskigt att ge sig iväg ensam och inte riktigt veta vad eller hur. Men samtidigt spännande och det visade sig vara väldigt lärorikt!


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co