söndag 21 augusti 2011

MYSIG BARBACKATUR

Här om dan var vi vid fölbetet där Iza och Senorita är och flyttade på alla föl och ston till en annan hage med mer gräs. Så mamma fick leda Senorita och jag slängde mig upp på Iza barbacka och red till hagen. Det gick superbra och det var jättemysigt så vi ska åka dit någon dag och ta en lite längre tur med Iza och Senorita. Senorita har såklart blivit ännu vitare än sist! Nu syns det verkligen att hon kommer att bli skimmel. Men vi hoppas såklart på att han ska få lite mörkare ben, det är snyggast enligt oss hehe.




En liten bild på Senorita som Terese tog i hagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co