lördag 27 augusti 2011

KOPIA AV TROLLET??

Jag måste erkänna att jag är lite beroende av Hastnet.se! Varje gång jag sätter mig vid datorn så måste jag gå in där och kolla på hästjobb och på kallbloden som är till salu. Sen blir det ju såklart att jag kollar runt på allt annat roligt som finns där :)

Men idag fick jag mig en chock!! Jag trodde att det var Trollet som var till salu i en annons! Jag såg sen på filmen att det inte var Trollet, men för två sekunder klappade mitt hjärta lite fortare.

Här hittar ni annonsen:



http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=522673

Ser ni likheten??????????? Här är ett par bilder på mitt Troll......





Kram Sofie :)


1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co