tisdag 5 april 2011

NORDSVENSKEN TROLLET

Idag fick jag en underbar video på min nordsvensk som är utlånad till två toppentjejer i Nyköping. Det var en kort ridfilm men gud så glad jag blev!!! Han gick i jättefin samlad galopp och gick ner i en supersnygg piaff med massor av bakbensaktivitet! Jag blev så glad attjag började gråta... men det är sånt som händer när man blir så där stolt att man inte vet vart man ska ta vägen. Min häst! Fy vilket jobb dom har lagt ner på lilla Trollis och jag är tacksam för att dom tagit så bra hand om min prins. Jag kunde inte ha hittat bättre fodervärdar!

så tack tack tack !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co