lördag 16 april 2011

BYTA BLOGGADRESS?

Jag har lite tankar och funderingar över att byta bloggadress.... Blogspot är lite småjobbig när det gäller att lägga ut nya inlägg och fixa design. Ni som har lite större dataskärm måste tycka hela bloggen ser knasig ut eftersom bilder inte räcker ut till kanten och meningarna är jääätte avlånga? Men jag har ingen aning om hur man fixar det tyvärr :/ Därför funderar jag på att byta till typ blogg.se. Har användt blogg när jag hade en utlandspraktikblogg, (www.gotoirland.blogg.se) <-- kolla gärna på den, och jag tyckte det var jättesmidigt! Det som är bra med blogspot är att man kan lägga ut videor väldigt lätt, man behöver inte länka till något utan bara lägga in dom som en vanlig bild. Det tycker jag är väldigt bra. Men det är så tråkigt när designen inte går att fixa :(


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co