söndag 6 mars 2011

ÖPPET HUS PÅ ATG

Igår vad det öppet hus på ATG med föreläsningar, tipspromenad, fika m.m. Det började klockan 11 och slutade klockan 3 men vi åkte dit lite senare vid 12 eftersom vi blivit erbjudna att komma dit med Lilleman och visa upp hur en sadelutprovning går till, typ. Så vi åkte dit och Lilleman berättade tydligt för alla att han var där genom att gnägga galet mycket tills han fåt allas uppmärksamhet haha. Så vi fick lite publik när vi provade ut sadlar på honom. Lite bus blev det när vi red också men efter lite uppvärmning börja han koncentrera sig och gick skapligt oh lyssnade så gott han kunde. Kändes ovanligt att rida i dyra fina lädersadlar när jag bara ridit i hans skräp-syntetssadel hela tiden. Det fanns två sadlar som satt bra på honom, en Ideal special Crown och en Wintec New Dressage. Wintec sadeln var skönast att rida i och han verkade känna mig bättre i den så det lutar nog åt en sådan :) Måste ju se bra ut på avelsvärderingen om tre veckor!!











Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co