tisdag 1 mars 2011

BLIVANDE HOVSLAGARE!

Nu har jag bokat tid med världens bästa hovslagare Pinge Andersson för en skoning på Raffe. Det ända ovanliga med denna skoning är att det är JAG (!!!) som ska göra den. Japp så är det! Raffe har aldrig blivit skodd förut och jag har aldrig skott förut... Det här kommer bli TOPPEN! Så nu får ni önska mig lycka till och be en bön för Raffe haha


Sitter på min systers dator och hittade världens kortaste filmsnutt på mig och PRE hingsten Bravo. Tänkte prova ladda in den och se om det funkar att ladda in filmer såhär... Så ni får stå ut med den här filmen tills ja kommer hem och om det funkar kanske jag kan ladda upp någon liten snutt på Raffe =)






Kram Sofie =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co