lördag 3 juli 2010

DRESSYR PRE

Har inte varit så aktiv på bloggen men ska bättre mig :)
Ni som följa bloggen lite har fått läsa lite om min PRe hingst Rafelo, född 2005, som jag köpte av ett stuteri i Spanien. Han har nu växt upp och blivit en riktig pärla. Han kallas ju den fula ankungen då han hade lite problem med tänderna och inte har kunnat äta tillräckligt för att växa ordentligt. Men nu är han en liten tjockis och börjar bygga riktigt fina muskler... han är fortfarande en ankunge, men nu börjar han förvandlas till en svan!









1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co