onsdag 17 februari 2010

YOUTUBE!

Sitter och tittar på hästar på www.youtube.com... Finns många smaskiga inlägg att glo på. vill ni se lite hästar från El Robledal, Spanien, så kan ni hitta dom här http://www.youtube.com/user/VeronicaWinsents

Så trött på snön och kylan här i Sverige! Längtar tillbaka till varma Spanien. Men det är ju bra träning för hästarna att pulsa i snö upp över knäna såklart. Tränar både Trollet och Raffe på fälten där det är som mest snö, jobbigt tycker dom... bra tycker jag :) Tänkte försöka få lite fina kort och ev. en liten film på när jag rider Raffe nu när det blir sportlov. Håll utkik på bloggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co