lördag 20 februari 2010

SNÖ SNÖ SNÖ

Visst är det väl roligt med lite snö... men hallå?!?! Nu börjar det bli överdrivet mycket snö? Märks att hästarna börjar tröttna på att ha snö upp till bogen nu också. de står hellre still vid hösilagebalen i hagen och äter sig varma istället för att leka och busa. Nu ska det ju vara snöstorm hela helgen men jag hoppas man kan ta en ridtur i alla fall nu när de fått stå några dagar både Trollet och Raffe.


Trollet har blivit lite dålig på att dricka så jag tänkte jag skulle prova ge honom betforvatten i morgon och se om han gillar det. Har ju inte gett honom betfor innan men jag hoppas han ska tycka det är mumsmums. Annars får jag köpa nån äppeljuice o hälla i hans vatten så han dricker. Suck, han är som ett litet barn som bara vill dricka saft.... Jag hoppas att han bara har tappat lusten till o dricka, och det inte är något annat fel på honom så vi måste ta ut veterinären!



Hittade en bild på Raffe och mig vid Lucia i år :) Då var det inte alls så mycket snö... suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co