onsdag 18 november 2009

BACK ON TRACK GREJER?

Får bli ett litet inlägg idag eftersom jag känner att jag börjar bli sjuk.... Hoppas inte på Svininfluensan!!! :O

Men i alla fall så sitter jag här och funderar på det här med Back on Track. Finns sååå mycket grejer.... täcken, benskydd, benlindor, padar, kragar, has- och knäskydd, ryggvärmare, schabrak mm. Ja, det finns helt enkelt en hel del att välja mellan. Själv vet jag inte alls mycket om dessa "mirakel produkter".


Undrar vad ni tycker om BoT? Positiva och negativa saker? Resultat och hur länge ni har använt det?


Mer om BoT kan ni läsa här www.backontrack-global.com/se
(Bilder från hemsidan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co