torsdag 16 juli 2009

SPANIEN, Here I come!

Om 8 timmar sitter jag på ett flygplan påväg till varma, soliga SPANIEN! Om 12 timmar ÄR jag i soliga, varma Spanien!!! Det ska bli kul, läskigt och framförallt spännande..... Alla känslor på samma gång och jag hoppas att planet inte störtar (de faller ju som äpplen i luften nu för tiden) och att jag lyckas sätta mig på rätt buss när jag väl kommer ner till Spanien.

Så de senaste dagarna har som sagt bestått av att packa, packa och packa lite till. Planera, skriva, kolla och söka på google har varit min vardag. Men självklart har jag hunnit med att träna både Victorie, Bravo och Trollet. Lite myspys med Raffe har också hunnits med.


Ska till stuteri El Robledahl som föder upp PRE hästar. För tillfället har de runt 120 hästar. Mer information om det stället hittar du på deras hemsida: http://www.elrobledal.com/


1 kommentar:

  1. Lycka till, det kommer säkert gå jättebra i Spaninen! njut utav solen åt mig också! saknar dig kramar <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co