måndag 19 maj 2014

TÄVLINGSRESULTAT


I helgen var vi iväg och tävlade en Msv C:1 igen men denna gång med ett mycket förvånande resultat. Efter att jag ridit klart kändes det jättebra och jag tyckte det var våran bästa runda någonsin. Det tyckte inte domaren för vi hamnade sist i klassen på ynka 56,17%. Vi har tidigare fått 7:or och 8:or på våra ökade gångarter men denna gång stod det en 5a och "bryskt". Domaren hade dessutom gett oss flera 4or och 5or och på dom flesta fanns det inget skrivet som motiverade till varför vi fått så låga poäng där jag själv tyckte att vi gjorde bra ifrån oss. Tråkigt! Hon avslutade med kommentaren "Fin liten hingst"... 

Jag tyckte vi gjorde bra ifrån oss och hade en jäkligt bra känsla inne på banan. Vi ska behålla den känslan till på söndag när det är dags för ännu en tävling, den ser vi fram emot :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co