tisdag 20 maj 2014

ETT BRA PASS PÅ BANAN


Idag var det dags för lite dressyr på utebanan :) Jag har laddat upp ända sen tävlingen för att se om jag lyckats behålla samma känsla som vi hade då. Idag gick han faktiskt riktigt bra och vi tränade på det som vi har haft absolut svårast med på tävlingarna. Det blev många galopp-skritt övergångar och en hel del ökad skritt. Vi har jättesvårt för den ökade skritten! Övertramp, vad är det????? ;)

Dom andra dressyrhästarna i stallet tränade för Helena Larsson nu ikväll. Jag fick tyvärr sitta på läktaren och titta på. Jag hade verkligen velat vara med på träningen men det var för dyrt för min plånbok just nu. Det är lite annat som måste prioriteras även om vi hade behövt den där träningen inför tävlingen på söndag.

I morgon är det dags för ännu en hoppträning för Raffe och Annie :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co