söndag 9 mars 2014

TUFFA DAGAR


Det kändes som att jag började få lite medgångar i mitt liv där ett tag.... Men nu kom motgångarna i en stor våg och bara sköljde över mig. Det har varit ett par tuffa dagar att ta sig igenom med möten, dåliga besked och smärta. Men nu försöker jag att bara ta en dag i taget, annars kanske jag missar halva livet. Jag är så otroligt glad att jag har så fina personer och djur runt omkring mig som stöttar och hjälper mig. 

Jag och Raffe har försökt träna lite på det som vi gick igenom senast på dressyrlektionen men det var en klurig hemläxa vi fick. Jag hoppas att vi gör rätt men ibland känns det som att vi inte riktigt vet vad vi sysslar med, hehe. Det känns som att Raffe har kommit tillbaka i rätt anda och kämpar positivt på under våra träningar. Jag hoppas att min kropp blir bättre framöver också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co