torsdag 27 februari 2014

NY SJUKGYMNAST





Raffes torsdag bestod av ett hovslagarbesök och lite bus i ridhuset :) Idag var jag hos en ny sjukgymnast, samma som Robban har, och blev ordentligt genomgången från topp till tå. Hon hittade en muskel som var riktigt spänd i ryggen som kan stå för en stor del av den smärta jag har dagligen. Jag fick en lååång massage och blev introducerad till några rörelser. Jag har nu uppbokat att träffa henne 2 dagar i veckan och jag hoppas få komma igång med sjukgymnastiken förutom det.

 ** Känner en gnutta hopp igen **




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co