måndag 27 januari 2014

TÖMKÖRNING PÅ SCHEMAT


Nya flätor.... Check :)

Sitter här och väntar på att taxin ska komma. För er som inte vet åker jag taxi till Motala måndagar, onsdagar och fredagar när jag är där för min arbetsutredning. Idag ska jag vara på administrationsavdelningen och göra några uppgifter. Senare idag ska Emma tömköra Raffe åt mig, det ska bli jättekul att se :) Det var några månader sen han blev tömkörd eftersom min rygg har varit lite dålig och jag blir dålig av att gå/promenera/springa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co