tisdag 28 januari 2014

NYA HÖÖKS KATALOGEN

Har ni fått hem den nya Hööks katalogen? Själv har jag bara hunnit bläddra igenom den lite snabbt ett par gånger och jag är väl inte jätteimponerad. Dom där militärbyxorna verkar det vara många som skrek högt av lycka för. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom? Kanske inget jag skulle välja framför mina andra ridbyxor. Jag tycker däremot om att dom har bytt ut HV polo sortimentet mot Spooks. Jag har ingen direkt  koll på just Spooks så det ska bli roligt att se vad dom har för kläder. Deras väst med hög krage ser för jäkla skön ut, en sån skulle jag kunna tänka mig att ha sen i vår/sommar. Tyckte även att Munster kandaret från CR var lite fint, fast inte lika snyggt som Raffes kandar. Kanske var hästen i tränset som var mest lockande? Hehe...


Hiss eller diss?



Dessa produkter hittar ni här www.Hooks.se

1 kommentar:

  1. Västen är underbar !!! Ridbyxorna var sköna men såg lite konstiga ut när jag väl provade dom. :) //Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co