måndag 13 januari 2014

JORDGUBBAR DOPPADE I CHOKLAD


Första dagen på "utredningen" avklarad! Jag ska nu åka till Motala och få utföra olika arbetsuppgifter som ska dömma min arbetsförmåga. Idag har jag därför suttit och gjort figurer med en ståltråd.... Kändes inte så värst givande. Dom bjuder i alla fall på te och frukt under fikarasten, det är ju alltid nått :) ? Jag får lite dåligt samvete över att era skattepengar går till att jag ska sitta och leka med ståltråd.

Nu är jag stel och har ont i ryggen (mer än vanligtvis) efter att behövt sitta 3 timmar stilla på en stol idag. Därför förtjänar jag nu, efter att ha varit i stallet och tagit hand om min lilla Raffe, en lyxkväll! Min sambo råkade lova mig en massage ikväll så därför tänkte jag köra "all in" och kombinera det med jordgubbar doppade i choklad och ett glas vin på det. För det förtjänar jag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co