torsdag 9 januari 2014

INTE EN CHANS!

Ibland har jag sånna där dagar då jag vaknar och inte vill gå upp ur sängen men ändå bestämmer mig för att det ska gå och att det ska bli en bra dag. Jag ska vara glad, jag ska uppnå mina mål för dagen och ingen ska förstöra det för mig. Men ändå är det nästan alltid något eller någon som ska förstöra det för mig. En annan person kanske skulle skaka av sig det och fortsätta sin dag som tänkt, men sånt bara suger ur mig all energi och livsgnista och jag vill bara lägga mig i sängen igen. 

Jag har kämpat alldeles för hårt med att lämna dom dåliga sakerna och dom dåliga personerna bakom mig för att ta emot sån skit. Jag förtjänar att behandlas bra, att behandlas rätt! Jag har kämpat så hårt för att bara ha bra människor och bra saker runt mig, som vet vem jag är och hur jag fungerar. Jag ska inte låta småsaker dra ner mig längre! Jag vill ägna hela min tid, all min energi och hela mitt liv till dom som vill göra samma för mig och som får mig att må bra.

.........Läser igenom inlägget och lägger en stor suck, hur ska jag orka inte bry mig om småsaker? Hur ska jag orka stå emot dåliga saker? Stå emot människor som tar mer än dom ger? B l ä !






1 kommentar:

  1. Lita på dej själv!
    Ge inte upp :)

    Lotta/smärt....

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co