måndag 16 december 2013

FULL RULLE I VATTENPÖLARNA

I morse var det jobbigt att ta sig upp ur sängen. Känner mig inte alls fräsch i kroppen och är ovanligt jättetrött hela tiden. Men jag tog mig upp och tog mig till stallet för en planerad ridtur med Kattis och hennes fina Kraftur. Vi red bort till galoppslingan och lät hästarna få jobba lite och Raffe var på riktigt bra humör! Vattenpölarna galopperade han så glatt igenom och leran bara skvätte på Kattis och hennes nya sadel, upps ;) Han hoppade dessutom nästan upp i knät på Kattis och Kraftur några gånger när han höll på att bli attackerad av en sten, två bilar och ett osynligt monster under våran ridtur. Knäpp hästen hihi

I morgon ska jag in till Mjölby för möten.... Det ser jag inte fram emot :( Jag får aldrig några positiva besked på mötena jag går på nu och allt hopp om att jag ska bli bättre verkar försvinna mer och mer.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co