torsdag 14 november 2013

VET INTE VAD SOM ÄR VÄRST

Fortfarande dålig i ryggen :( ............

Idag är det illa och smärtan är obeskrivlig. Min enda bedrift idag är ett försök till en smörgåstårta (jag var så himla räksugen) som jag tänkte tröstäta ikväll. JA, det är okej att tycka synd om mig själv idag!

Efter att min fina sambo har varit hos sjukgymnasten och gymmat ska vi åka till Raffe :) Han ska få mocka och packa påsar åt mig. Om ridhuset är tomt kanske vi kan släppa honom en stund i ridhuset. Jag har en stor påse morötter i kylskåpet som jag ska försöka komma ihåg att ta med mig till stallet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co