lördag 9 november 2013

EN VECKA OCH TVÅ DAGAR

Nu ska ni få en lite uppdatering om vad som har hänt sen vi flyttade till det nya stallet!! 

Själva flytten gick jättebra och Raffe har tagit det hela med ro. Vi har börjat komma in i rutiner och alla i stallet verkar gilla oss båda. Den största förändringen för oss är att vi nu har tillgång till ett ridhus på anläggningen! Bara själva grejen att kunna rida ett ordentligt pass även när det regnar och blåser för fullt är ju helt underbart. Ridhus är guld värt!!

Under våra nio dagar i nya stallet har vi hunnit rida ut både själva och med andra, haft hoppträning, ridit flera bra dressyrpass och löshoppat. Det är ungefär vad jag gjorde sammanlagt under en månad i gamla stallet eftersom det inte fanns så bra träningsmöjligheter. Dessutom blir man mer motiverat och får inspiration när det är fler som rider och rör sig i stallet :) Jag hoppas vi fortsätter i samma stil och får ännu mer rutin så vi kan utvecklas och komma lika långt som vi vill.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co