måndag 11 november 2013

DÅLIG MEN BORTSKÄMD

Fy vad jag mår dåligt just nu! Det tar så mycket psykiskt när min rygg är dålig och jag inte kan göra någonting. Idag har varit en ganska suddig dag p.g.a mina underbara tabletter jag behövde ta för att ta mig upp ur sängen. Jag vill verkligen inte missa några timmar på djurkompaniet så jag åkte faktiskt dit och gjorde mina 3,5 timmar. 

Jag åkte nästan direkt till stallet för att ta hand om min fina ögonsten. Finns det något bättre än att bara stå och gosa med en så intelligent och djupt varelse?? Jag fick vara väldigt försiktig när jag packade påsarna och mockade men det gick. Eller... jag kunde inte göra annat än att röra mig som en robot :P Jag släppte Raffe i ridhuset och lät honom få springa av sig lite och så tränade vi lite inkallning och varvbyten. Jag hade kunnat stå hur länge som helst och bara kramas med min isbjörn. 

Jag måste bara berätta.... Just nu sitter jag och tittar på när min fina sambo lagar mat. På menyn; Vitlöks- och örtmarinerad fläskfilé med klyftpotatis, sallad och kall bearnaisesås. Det ni! Han kan om han vill :) Känns lite bättre att vara invalid när han tar hand om mig och skämmer bort mig med middag. Cindie sitter såklart i mitt knä i sängen vid detta nu och hjälper mig att skriva.

Är hon inte den finaste vovvven i världen???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co