måndag 7 oktober 2013

SISTA VECKAN


Idag början sen sista veckan på smärt och rehabcentrum. Dom här 6 veckorna har gått fort och har faktiskt varit ganska roliga. Gruppen jag har varit med är otroligt bra och vi har kommit ganska nära varandra. På fredag ska vi alla gå och äta en lite finare lunch mellan morgonföreläsningen och eftermiddagsträningen. Jag fortsätter mitt nya, nyttiga liv och jag har än så länge lyckats hålla det. Inget godis, kakor, läsk, bröd eller annat onyttigt äter jag. Bara sallad, protein (i form av fisk, kött och kyckling) och minimalt med kolhydrater (bulgur och något enstaka fall med pasta eller råris). Något glas vin har jag dock avnjutit och i helgen unna jag mig både en kycklingsallad från pizzerian och en kladdkaksbit ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co