tisdag 22 oktober 2013

OM JAG INTE FÅR TRÄNA SNART....

Min rygg har varit lite krasslig sen i lördags och jag har fått försöka hålla mig lugn för att den ska få vila. Det betyder ingen ridning, ingen träning, inget djurkompaniet.... Det är lättare sagt än gjort. Träningen har jag  inte kunnat göra för att jag vet hur ont det kommer att göra både under tiden och framför allt efteråt. Raffe har fått gå lugnt och igår fick han till och med vila. Djurkompaniet fick jag avbryta efter halva dagen i måndags, tråkigt. Men i morgon ska jag dit igen och och hoppas dessutom att ryggen klarar av ett pass med step på gymmet senare under kvällen. Det är så tråkigt när sambon åker och tränar och jag får sitta hemma och göra ingenting :( Blä på min rygg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co