fredag 25 oktober 2013

CINDIE FÖLJER MED TILL JOBBET

Första gången var inget rolig, när jag jobbat klart var hon 
ganska tydlig med vad hon ville. "Kan vi åka hem NU??"

Andra gången gick lite bättre och det var inte lika läskigt att 
gå omkring i butiken och prova kläder och få hundgodis
 av personalen. Inte ens hon tackar nej till sånt gottit ;)




Tredje gången var hon så här glad när jag parkerade utanför
 Djurkompaniet och hon visste vart vi var. Ett gott ben fick hon 
att tugga på under tiden hon var i personalrummet och jag jobbade.
Det var så gott att hon fick ta med sig det hem





Vi trivs nog båda två :) !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co