fredag 13 september 2013

EN NY VARIANT AV FLÄTA

Mitt stora dilemma låg i att jag ville göra en fläta men ändå inte...
Så jag kom på en ny variant som jag inte gjort förut. På det här sättet skiljer jag fortfarande lugg mot man och han har fortfarande luggen som skydd mot flugorna :) Och så är det lite sött tycker jag.

Nu ska jag byta om och ha vattenjympa i Linköping, ganska kul faktiskt. 35 grader i poolen och så får vi basta efteråt om vi vill.... Det är lyxigt att gå på kurs även om det är jobbigt samtidigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co