lördag 31 augusti 2013

ÖSTGÖTA HÄSTMÄSSAN

Den 14 september är det Östgöta hästmässan i Mantorp. Samma mässa som jag och Trollet var på och gjorde WE-uppvisning på förra året. Tycker det är jättetråkigt att inte jag och Trollet kommer kunna göra samma uppvisning i år igen.... MEN däremot kommer jag och Raffe att göra en uppvisning. En spansk uppvisning med spansk musik, spansk klädsel, spansk utrustning och sist men inte minst en spansk häst ;) Vi tränar för fullt, skriver speakertal, letar musik och förbereder oss mentalt för den stora uppvisningen. I det stora hela är väl inte våran uppvisning mer än lite underhållning mellan dom stora uppvisningarna med Helena Lundbäck m.fl. Men för oss är det ett stort steg att få göra en uppvisning själva och jag känner allt hur pressen att prestera på topp kommer krypandes.



Så nu vet ni.... Boka in den 14 september så ses vi där!! :)


1 kommentar:

  1. Hej så synd att ni inte kunde komma idag. Hälsningar en av dina f d lärare på Vreta som gärna velat se er uppvisning!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co