fredag 30 augusti 2013

INGET MER HÖÖKS?!

Igår jobbade jag troligtvis min sista dag på Hööks hästsport i Linköping.... Jag har varit där i 11 månader och har verkligen känt mig som en i gänget. Jag trivdes så extremt bra med all personal på Hööks, både med den ordinarie personalen och vikarierna. Igår smet vi undan från kunderna, gömde oss på lagret och åt tårta, hur mysigt som helst! Jag fick verkligen hålla mig från tårar när dom kom in med ett paket till mig, snyft.... Jag har verkligen känt mig uppskattat på Hööks och jag har gått med ett leende på läpparna när jag har jobbat. 

Det känns tungt att lämna ett så bra ställe men jag måste se framåt. På måndag börjar jag min kurs på Smärt och Rehab, nya äventyr väntar! Bara att ta nya tag... Som Emma sa "Det är inte hej då, det är vi ses".





Och jag vill tacka alla läsare som har kommit fram till mig på Hööks när jag jobbat och berättat att ni läser min blogg. Jag uppskattar det jättemycket och ni är alla guld värda!! Du som var inne i veckan och köpte ett par mörkbruna Champion jodhpur, kan du inte skriva en liten kommentar på det här inlägget? :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co