söndag 18 augusti 2013

10 SNABBA

Bästa köpet
Ganska självklart för mig... Min ponny Chayenne och såklart mitt älskade Trollet. Om det inte skulle vara hästrelaterat så är det nog en mörkgrön tröja som jag haft i flera år och aldrig tröttnar på att ha på fest, till vardags eller bara hemma.
Något motiverande
Personer som utan goda förutsättningar trots allt lyckas och kämpar dubbelt så hårt för att uppnå sina mål.
Favoritmat
Räkor är gott i alla dess former.
Framtidsdrömmar
Jobba med hästar på heltid utan ryggsmärta.

Något jag vill ha
Har alltid velat glänsa i en sån här....

Något jag är rädd för
Jag är livrädd för att få cancer...
Min last
Jag kan tyvärr vara långsint ibland... Man missar mycket i livet då.
Något jag ogillar
Personer som vänder kappan efter vinden och inte har några egna åsikter och idéer.
Något jag gillar 
Vara helt själv i stallet och fläta hästens man i total tystnad. 
Känner mig bäst
Julia Strand. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co