torsdag 18 juli 2013

TERRÄNGTRÄNING


I tisdags red jag och Raffe iväg med två tjejer från stallet och hoppade på terrängbanan i Tollstad. Raffe gjorde enorma framsteg och det går knappt att tro att det är samma häst som är livrädd för färgade hinder på hoppbanan. När det gäller naturhinder får Raffe helt rätt energi och är modigare än han någonsin har visat sig. Han hoppar det man styr mot och gör sitt bästa med avståndet. Jätteroligt! 

På lördag förmiddag ska vi vara med på en terränglektion för Mariette Norling. Det ska bli spännande att se vad hon har att säga om Raffe och om han har någon talang. Jag hoppas på många tips och framförallt minst lika många skratt som i tisdags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co