fredag 19 juli 2013

MINDRE ANTAL INLÄGG

Som ni har märkt är det mycket mindre antal inlägg som publiceras på bloggen. Det beror på att min rygg har varit dålig och jag helt enkelt har fokuserat på att få den bra och få min vardag att fungera igen. Det kommer nog ta ett bra tag innan inläggen blir lika många som dom tidigare varit men jag slänger in ett inlägg då och då till er. Lite uppdatering om Raffe ska ni få och ibland kanske det blir några rader om min vardag utan Raffe. 

Bl.a så var jag och min vän Eva på måndagsklubben här om dagen när det var maskerad. Vi har utklädda till ryttare, ganska tjusiga va? Jag är ganska försiktig med alkohol nu när jag äter tabletter i alla dess former. Men jag följer gärna med ändå och har minst lika kul drickandes på energidryck och läsk :) Social kontakt med sina vänner är viktig för hälsa och får en att må bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co