fredag 28 juni 2013

MITT HETASTE TIPS

Jag måste berätta för er om det underbaraste linnet som finns! Det finns på Hööks Hästsport och kostar 139kr, nu under rean kostar det endast 69kr. Det är ett linne med brottarrygg i stretchigt material utan sömmar. Det är väldigt mjukt och tunt utan att vara för genomskinligt. Jag använder linnet till vardags och är perfekt att ha under en annan tröja eller bara som den är. Finns i fyra snygga basfärger och det kan tvättas "gång efter gång efter gång" utan att ändra form eller slitas. Får 4 morötter av 5 då det är med brottarrygg, annars helt perfekt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co