måndag 24 juni 2013

BÖRJAR BRA SLUTAR I KATASTROF

Egentligen borde jag väl inte förstöra din dag genom att skriva ett negativt inlägg... Men det är ju trots allt måndag? Jag blir så trött på vårdcentralen när dom säger en sak i telefon och en sak i verkligheten. Jag sätter mig i en bil och lider hela vägen till vårdcentralen för att få veta att jag inte har nån läkartid. Jag måste sätta mig i den där bilen igen och lida hela vägen hem för ingenting. Smärtan som uppstår när man måste trycka ner kopplingen är...inget....rolig....alls...! Dagen började så bra i stallet när jag fick pussa på Raffe och fläta hans nytvättade man och sätta dit små lila gummisnoddar. 

Karin kommer ikväll och rider Raffe. Hon kommer ut till stallet ikväll, i morgon, på onsdag och på söndag för att ta hand om Raffeplutten. Jag kommer nog ta in honom varje dag (om jag kan) och borsta på honom jag också :) Han är lite bortskämd, hehe.

Nu inleder jag min tredje vecka i sängen... Ruttnar bort snart, ciao!

Nöjd Raffe på sommarbete!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co