torsdag 30 maj 2013

MYSPYS


Jag har haft ett par riktigt dåliga dagar med min rygg och som det ser ut nu kommer det bli ett par dagar till. Igår var jag som sagt på röntgen och röntgade nacke och bröstrygg, det var länge sen man gjorde dom delarna. Antagligen hittade läkaren några punkter som jag ömmade lite för mycket på. Själv tyckte jag det gjorde ont i hela ryggen och svettades som en gris när han gjorde undersökningen för det gjorde så ont. Hoppas dom inte hittar något i ryggen och att det blir som vanligt snart igen. Jag vill ju rida!

Jag räknar inte med att kunna rida något den här veckan. Jag har sjukanmält mig på Hööks och försöker ta det lugnt samtidigt som jag ändå rör lite på mig för att inte stelna. Istället pysslar jag mycket med Raffe på kvällarna när jag tar in honom om jag kan. Flätar upp man och svans, borstar, smörjer, sprayar, klipper, flätar, myser massor... Jag har snart inget kvar att göra om han inte börjar rulla sig lite bättre i hagen snart. Jag vill få in en häst som är lerig från topp till tå :) !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co