fredag 18 januari 2013

GÅRDAGENS SHOPPING!

 
 
Jag (som många andra) passade på att göra några fynd på Hööks rea igår. Det var väldigt svårt att hålla sig från att köpa onödiga saker som man egentligen inte har någon användning för, speciellt eftersom jag går runt i affären ett par timmar när jag jobbar och plockar bland grejerna. Men följande saker fick följa med mig hem:
 
Helskodda gråa ridbyxor
Svart lädergjord 110cm
Sportbehå
Brunt aachenträns (till Trollis)
Man- och svansborste
 
Inget direkt onödigt och inget som jag inte
verkligen kommer att ha användning för!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co