måndag 31 december 2012

NYÅRSDAG!


Ikväll är det nyårfirande som gäller så det är bara att glatt gå upp tidigt för att träna hästarna, mocka och packa påsar innan det är dags att dra iväg på partaj. Jag har ridit Raffe men det var inte mycket till ridning... Jag skrittade runt på ridbanan i 30 minuter för det gick inte att trava p.g.a is och vatten blandat. Jag funderar på om jag ska göra ett försök med Trollet men jag vet inte om det är värt det? Det kanske räcker om jag tar in och pysslar om honom lite bara :) Raffe kommer att få gå in runt kl 18.00 ikväll, precis innan vi åker iväg, och jag har burit ut vatten och hösilage så det är färdigt i hagen till morgonen. Då är det bara att vingla iväg med Raffe till hagen på morgonen och sen gå in och lägga sig i sängen igen ett par timmar, hehe. Det gäller att planera när man är med häst, men vad vore livet utan dom !?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co