tisdag 4 september 2012

CONGRATULATIONS TO ME!


Idag fyller jag 20 år! Det betyder att jag är välkommen in i de vuxnas butik för att köpa förfriskningar. Hästnörd som jag är har jag inte åkt och utnyttjat detta utan jag har varit i stallet hela dagen istället. Det finns inget bättre än att fira sin födelsedag med dom man älskar mest. Och det finns inga jag älskar mer än Raffe, Troll och min hund Cindie.
 
Jag tog med ett gammalt duschdraperi som vi egentligen skulle slänga och drog med det ut till stallet. Det är jättegulligt med små ankor på så det passade bra i det svenska regnet som vi haft idag. Jag försökte vara så kreativ som möjligt med det men till slut blev det att jag bara sprang omkring med det som ett spöke. Mina två grabbar är världsvana när det gäller mig och mina idéer så dom stod helt kolugna och idiotförklarade mig. Känns skönt att dom kan lita på mig :)
 




Denna tårta ska avnjutas ikväll när det kommer gäster för att fira mig :) Of course handgjord av självaste MIG ! Dolda talanger, japp.


SWEET 2O!!
 
 

2 kommentarer:

  1. jättefiiiin tårta, säkert lika god ? fint duschdrapperi!! :D hoppas du hade en bra dag idag :)<3

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Haha vad söt Raffe blev! Det är ju som en finare version av presenning :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co