fredag 10 augusti 2012

VA MED DIN HÄST

Idag har verkligen varit en jobbig dag. Jag har gått och haft ont ändå sen jag vaknade och p.g.a det har jag varit på fruktansvärt dåligt humör. Det är inte bara jobbigt för alla runt omkring mig, framförallt min mamma, utan även jobbigt för mig. Jag hör och känner hur dåligt humör jag blir på och får extremt dåligt samvete. Men det är jobbigt att hålla uppe den goda andan när man har ont. Mycket tråkigt....

Jag vill därför uppmana alla er hästmänniskor att ta vara på eran tid. Jag vet själv hur seg och uttråkad man kan bli när det är tråkigt väder eller bara haft en lång dag. Men ta vara på all tid ni kan få med eran häst, det betyder mycket för hästen om ni vill umgås med den. Den uppskattar det och ni kommer få en närmare relation till varandra. Och det kan vi väl alla hålla med om att det är roligare att stå och pyssla med sin häst än att sitta vid facebook eller läsa alla bloggar man följer? Jag ser hellre att ni hoppar över att läsa min blogg och åker till eran häst än att min vardag tar upp eran dyrbara tid med eran häst/hästar :)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Bra skrivet! Har tyvärr ingen häst :/
    Hoppas du blir bättre snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Du får gå till närmste ridskola och klappa :)

      Radera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co